inpakken! - Reisverslag uit Indijk, Nederland van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu inpakken! - Reisverslag uit Indijk, Nederland van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu

inpakken!

Door: Jonneke

Blijf op de hoogte en volg Jonneke

15 Januari 2013 | Nederland, Indijk

Terwijl de sneeuw on-Hollands hoog ligt op het terras, hebben wij onze tassen gepakt. Heerlijk om dat zo rustig aan te kunnen doen. De boardingpasses zijn geprint, de voorreserveing van de camper digitaal afgerond.
Nu maar hopen dat Schiphol morgen op tijd bereikbaar is.

• 15 Januari 2013 - 20:30

Maria En Piet:

Wat gezellig dat jullie de waar ben jij.nu site weer gaan gebruiken. Kunnen we jullie belevenissen volgen , in gedachten met jullie meereizen en de foto's van onze reis naar Nieuw Zeeland er weer eens bij pakken als jullie op plaatsen komen waar wij ook zijn geweest.
    Piet is heel erg jaloers. Hij vindt de sneeuw en kou maar niets en wil het liefst vandaag nog naar de zon.
    We wensen jullie heel veel plezier, ga er van genieten!!