De kop is eraf - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu De kop is eraf - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu

De kop is eraf

Door: Jonneke

Blijf op de hoogte en volg Jonneke

18 Mei 2011 | Nederland, Utrecht

We zijn na enige vertraging - met dank aan Kees van de KPN - pas om twee uur uit leidschendam vertrokken. Later zal blijken dat hij een verkeerd pakket heeft geinstalleerd, nog vele telefoontjes met KPN tijdens het fietsen. Maar goed. We zijn op pad!
Langs LF 4a (ongeveer) naar Utrecht waar ons eerste onderkomen van de reis aan het Wilhelminapark ligt. Tegen half zeven arriveren we daar onder een doNkergrijs zwerk, maar zonder regen. Met dank aan gastvrouw en gastheer!

• 18 Mei 2011 - 20:00

Sietse En Willeke:

Hoi vakantievierende fietsers of fietsende vakantiegangers. Kies zelf maar uit wat jullie willen zijn. Wij wensen jullie een mooie reis en kijken uit naar jullie dagelijkse (?) reisverslag.

• 19 Mei 2011 - 17:21

Anneke Planken:

Goede reis. Ik ga jullie volgen, lijkt me hartstikke leuk.

• 19 Mei 2011 - 18:23

Fabienne:

Goede reis!! Liefs Fabienne

• 21 Mei 2011 - 05:06

Piet En Maria:

Wat een heerlijk vooruitzicht. Kwam nog een mooie spreuk van Lao Tzu tegen "a good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving". Jullie route hangt in de keuken aan het prikbord en we zijn dus heel erg benieuwd naar het verloop van jullie reis. Het zonnetje komt net boven de bomen de uit en het beloofd hier een prachtige dag te worden. We hopen bij jullie ook en wensen jullie heel veel fietsplezier.