Genoeg gestegen - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu Genoeg gestegen - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu

Genoeg gestegen

Door: Jonneke

Blijf op de hoogte en volg Jonneke

01 Juni 2011 | Nederland, Leidschendam

Ja, inderdaad, dit verslag is afkomstig uit Leidschendam. De eerste etappe van Reitsma is voor ons ook de laatste geworden. We hebben ruim 1000 km gereden, in 12 dagen, plus een rustdag.
Prachtige tocht, in een schitterend decor. Steeds mooier, steeds minder zadelpijn.
De steeds wisselende vergezichten in de bergen boeiden geweldig, maar om min of meer samen op te fietsen is, gelet op onze totaal verschillende fysieke capaciteiten, voor de komende etappes te veel om nog leuk te blijven. Niet alleen de Alpen, maar ook de Appenijnen tonen heel wat sterk stijgende trajecten. Dat vooruitzich - en de hitte - stemt niet vrolijk.

We blijven fietsen, maar dan onder minder veeleisende omstandigheden. Ondertussen bezinnen we ons in Leidschendam waar dat zal zijn.
Eén ding is zeker, dat zal zeker niet in de bergen zijn!

• 02 Juni 2011 - 10:55

Carin:

nog even, lekker licht jullie nieuwe huisje!! Hebben ze er nog meer???

• 02 Juni 2011 - 13:15

Roely:

Toch een prestatie: in 12 dagen 1000 km.
    geen eenv. route die jullie fietsten.
    Suggestie: fietsen in Duitsland langs de Weser en de Elbe naar Dresden of eenvoudigweg een stuk treinen en een route langs de Werra en de Fulda......
    Neem het mee bij jullie planning.
    Kom eerst maar lekker bij!
    groet,
    Roely en Jan

• 02 Juni 2011 - 19:21

Mieke Veenenbos:

welkom thuis, maar dat was niet helemaal de bedoeling toch?
    tja, dat stijgen en dalen is ook niet mijn hobby. Het liefst alles vlak, maar ja, dan kom je niet ver.
    bel jullie gauw op.

groetjes,
    mieke

• 04 Juni 2011 - 12:31

Piet En Maria:

Knap hoor om in zo'n korte tijd zoveel te fietsen!! Succes met bedenken wat jullie de komende weken gaan doen. Wij blijven nog 3 weken van de stralende Portgugese zon genieten. Groeten uit Lagos, ook van Joke.
    ps. we hebben natuurlijk behoorlijk zitten opscheppen over jullie fietsprestaties.