cultureel - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu cultureel - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu

cultureel

Door: jonneke

Blijf op de hoogte en volg Jonneke

05 Augustus 2005 | Indonesië, Denpasar

Na een lange vlucht kwamen we met slechts tien minuten vertraging in Denpasar aan, om 23.00 uur plaatselijke tijd. En inderdaad, zoals beloofd stonden daar Paul en Fabienne met een meneertje met een busje om ons naar het hotel in Sanur te brengen. De kinderen hadden een riant onderkomen uitgezocht Mercari Sanur Hotel (of zoiets) vlakbij het strand, tegenover Grand Bali Beach hotel (voor de kenners). We hebben het strand verkend, het zwembad en de stalletjes langs de weg en zo. Verder heeft ook het virus (of is dat een bacterie?) weer toegeslagen, dus moest er weer een restauratiedagje aan te pas komen. Ook goed voor ons, om van ons slaaptekort af te komen. Nu hebben we vanochtend het Bali Museum in Denpasar zelf bekeken en lopen nu wat rond in Denpasar (weinig internet hier, maar een stuk billiger dan die ene in Sanur). Daarna gauw weer naar het zwembad. Zondag reizen we heel vroeg af met het vliegtuig naar Yokjakarta. Morgen nog een uitje naar een tempel aan een meer.
Volgende keer meer.
groetjes

• 08 Augustus 2005 - 06:38

Piet En Maria:

Weer zo'n goed begin van de maandagochtend. Leuk om weer even iets van jullie te horen. Toevallig zaten we gisteren, op de zoveelste verregende zomerdag zomerdag, ons af te vragen hoe het met jullie zou zijn. We hopen dat jullie het naar je zin hebben en dat de virusjes het verder voor gezien houden. Geniet er van!! Groeten, Piet en Maria

• 08 Augustus 2005 - 18:58

Willeke:

hoi Brunetjes, ofschoon vannacht teruggekomen van vakantie (en ik dus eigenlijk helemaal niet jaloers mag zijn) ben ik na het lezen van jullie reisverhalen toch wel een beetje jaloers en word ik ook overvallen door heimwee (Sietse en ik waren er in 1979). Ik hoop dat het op jullie net zo'n onvergetelijke indruk achterlaat als op ons destijds. Blijf vooral van waar dan ook mailen want om op deze manier vakantieverhalen te beleven is echt heel leuk. Groetjes van de Boertjes en het van Zijpje