Bijna weg! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Fabienne

Blijf op de hoogte en volg Jonneke

25 Juni 2005 | Indonesië, Batavia

Op het moment zijn we druk aan het pakken voor ons avontuur in Indonesie! Als jullie op de hoogte willen blijven, kunnen jullie de site checken voor de nieuwste verhalen. Hoop dat we af en toe een internetcafe kunnen vinden.. of tijd hebben als we niet aan het duiken oid zijn ;)

groetjes Paul en Fabienne
(en in augustus de rest van de fam)

  • 26 Juni 2005 - 07:35

    Ineke:

    Lieve brunetjes,
    leuk ik ben benieuwd naar jullie berichten! Staat Gerard ook op jullie maillijst:Gerard scheelt mij al het forwarden, want hij leest ook graag jullie berichten!
    Beginnen jullie op Java, in Djakarta, oftewel, wat zijn de plannen?
    Goede reis, met vele mooie ervaringwen gewenst,
    liefs,
    Ineke

  • 11 Juli 2005 - 18:15

    Stef:

    Hey Chris en Fabienne, van alle verhalen die ik lees en smsjes die ik krijg hoor ik dat jullie het erg naar jullie zin hebben!!! De jungle in, zonnen, zwemmen en ook nog eens jullie duikbrevet halen, gaaf... Hier in Montreux was het de afgelopen paar dagen slecht weer maar wel warm. Vandaag hebben we voor het eerst de zon gezien dus zijn we gelijk met de boot naar Ouchy (??) gegaan. We hebben o.a. het Olympisch museum bezocht wat erg interessant was. Natuurlijk veel geluisterd naar Jazz en vanavond speelt de delfse studenten band en ik geloof dat Barthold daarin meespeelt. Ook Mylo zal gaan draaien, gratis!!! Dus ik ben van plan om samen met Barthold en zijn band daar heen te gaan! Spreek jullie snel en groetjes van Olav, Jane en Stef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2005

Thuis

19 Augustus 2005

Thee

10 Augustus 2005

Wereldwonder

05 Augustus 2005

cultureel

30 Juli 2005

Ubud
Jonneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 11680

Voorgaande reizen:

16 Januari 2013 - 18 Februari 2013

Nieuw Zeeland

18 Mei 2011 - 08 Juli 2011

reis met reitsma, maar dan anders

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: