Bijna weg! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Fabienne

Blijf op de hoogte en volg Jonneke

25 Juni 2005 | Indonesië, Batavia

Op het moment zijn we druk aan het pakken voor ons avontuur in Indonesie! Als jullie op de hoogte willen blijven, kunnen jullie de site checken voor de nieuwste verhalen. Hoop dat we af en toe een internetcafe kunnen vinden.. of tijd hebben als we niet aan het duiken oid zijn ;)

groetjes Paul en Fabienne
(en in augustus de rest van de fam)

• 26 Juni 2005 - 07:35

Ineke:

Lieve brunetjes,
    leuk ik ben benieuwd naar jullie berichten! Staat Gerard ook op jullie maillijst:Gerard scheelt mij al het forwarden, want hij leest ook graag jullie berichten!
    Beginnen jullie op Java, in Djakarta, oftewel, wat zijn de plannen?
    Goede reis, met vele mooie ervaringwen gewenst,
    liefs,
    Ineke

• 11 Juli 2005 - 18:15

Stef:

Hey Chris en Fabienne, van alle verhalen die ik lees en smsjes die ik krijg hoor ik dat jullie het erg naar jullie zin hebben!!! De jungle in, zonnen, zwemmen en ook nog eens jullie duikbrevet halen, gaaf... Hier in Montreux was het de afgelopen paar dagen slecht weer maar wel warm. Vandaag hebben we voor het eerst de zon gezien dus zijn we gelijk met de boot naar Ouchy (??) gegaan. We hebben o.a. het Olympisch museum bezocht wat erg interessant was. Natuurlijk veel geluisterd naar Jazz en vanavond speelt de delfse studenten band en ik geloof dat Barthold daarin meespeelt. Ook Mylo zal gaan draaien, gratis!!! Dus ik ben van plan om samen met Barthold en zijn band daar heen te gaan! Spreek jullie snel en groetjes van Olav, Jane en Stef