gratis internet in Singapore - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu gratis internet in Singapore - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jonneke Brunet - WaarBenJij.nu

gratis internet in Singapore

Door: Fabienne

Blijf op de hoogte en volg Jonneke

01 Juli 2005 | Indonesië, Batavia

Niet echt boeiend bericht, maar ja er is toch gratis internet.... we zijn al halverwege in Singapore voor een korte tussenstop ....hoop dat ze ons ook verder brengen naar Jakarta ;)

We gaan nu maar een uurtje Maleis leren, schijnt dat je dan al een heel eind bent.

In Jakarta zullen we proberen goedkope tickets naar Manado te vinden, dus dat houdt ons wel zoet totdat Chris over twee dagen komt.

groetjes Paul & Fabienne

• 02 Juli 2005 - 19:04

Brunet:

inmiddels zijn jullie al ruim in Jakarta, nog bedankt voor je smsje, Paul. Ik neem aan dat bajai een bedjak is (eigenlijk met C-cedille, je weet wel zo'n franse c uit francois. Hoe is het in deze wereldstad? het hotel ziet er op de site wel erg imposant uit, maar je bent er natuurlijk niet om alleen in het hotel te zitten, juist om wat van de omgeving te zien. Inderdaad in de buurt van het oude Batavia?
    liefs jonneke

• 03 Juli 2005 - 19:21

Jane Ek:

Fantastic idea to make a site! It makes for easy communication. Have a wonderful holiday and enjoy the freedom from exams. Love to you all.